Stoptehnyt Saukki10 tammikuun, 201316 helmikuun, 2013Toinenkin hieno kuva Tahkolta. Kyltit on jotenkin jänniä. Pakko aina kuvata 😀 Aiheeseen liittyy Avainsanat:kylttilumimaisemapuitatahko VastaaSähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *Nimi * Sähköpostiosoite * Verkkosivusto Kommentti * Ilmoita sähköpostilla tulevista kommenteista. Ilmoita sähköpostilla uusista postauksista. Current ye@r * Leave this field empty